trots allt mår jag bra

livet känns rätt tråkigt
ingen man, inget barcelona, inget jobb, 
det händer inte så mycket
 
jag tänker rätt mycket på dig
jag undrar om du tänker på mig
jag tänker hur det kunde gå så långt
och vad som var sanning
då du inte själv ens vet
 
med ett avslutat kapittel vill jag ha något nytt
vill ha spänning igen
vill ha någon att kramas med och skicka ett sms till då och då
 
jag har kollat på jobb i USA
vad hände?
men för stunden känns både sverige och sundsvall tråkigt
meningslöst
 
fast det vet jag så klart att det inte är
 
ska på jobbintervju imorgon, 
går det åt h-vete söker jag nog i usa
yolo
 
saknar dig trots allt. men jag håller mig undan, för mitt egna bästa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0