Sanningen kommer om natten

En hel dag har gått av styrka och tanken om att vara läkt, en dag av skratt och musik
Nu kommer natten och av mindre än tio ord blir jag som tillbakakastad. En oro och en sorg över tankar som aldrig kommer att slå in, en besvikelse över att du inte kan förstå att jag är den du söker och vill ha
En jakt efter något som inte går att få är det bästa, mig kunde du få så din jakt är nu över. Men du startade ett begär i mig efter att få ha dig, få din bekräftelse, vilket jag nu återigen kan tråna efter. Men jag vet också att om jag bara vill kan jag få dig igen, men bara för en natt och trots att jag inte vill binda mig lockar en trygghet och jag vill ha mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0