planer som aldrig blir av, som bara försvinner i universum

igår var det quiz
vi satt bland kuddar i ett fönster, ovan alla andra
vi kallade oss för högsta hönsten, vi skulle vinna
men vi vann inte, vi kom 1 poäng ifrån tvåan, alltså trea.
vi slog dock grabbarna, vilket var ren skadeglädje
 
" a men vi har nog de flesta rätt" .. not
men å andra sidan hade jag också planerat att bli aspackad och följa med någon hem
satsa på ett första one night stand
ibland är man sjuk.
blev inte ens lite full och gick hem innan tolv, hem med massa gamla klasskamrater
det var trevligt
trevligare än ett meningstlöst ligg
 
jag jobbbar, ensam på kontoret, vet inte vad jag ska göra, finns säkert en massa att göra.. men hur ska jag veta? har inte fått någon info, däremot fick jag 1000 kr presentkort på stadium av bossen... öh tack? konstigt
 
imorgon blir det fin med dessa gamla klasskamrater, kanske invito, kanske snuskdallan? vem vet
planer är till för att ändras på 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0