ingen som vill eller som vet

fått svar på allt igen , svart på vitt
återigen ett jävla svin
det är inget jag går och funderar på 
men bara jag tänker på ditt beteende mår jag illa
hur en människa ens kan behandla andra på detta sätt utan att ändra sig
hur man gång på gång sårar
hur man får människor att känna sig utnyttjade
 
för vad? för att du har ett behov av att knulla?
för att du behöver någon form av bekräftelse?
 
nej usch
förstår inte ens hur jag efter i sommar kunnat fortsätta
 
men nu på sistonde har det inte ens varit kul
det var det förr, jag tyckte om umgänget och hade kul
 
när jag låg i din säng i helgen och blev utnyttjad var allt jag kände: irritation
ett obehag, 
jag ville inte vara där, men på ett eller annat sätt fick dina ord mig att komma till dig
 
du har någon gång undrat om jag skulle skriva något elakt om dig
det blev kanske nu då
men hur mycket jag inte alls sympatiserar med dig
står jag fortfarande för att jag tyckte om dig extremt mycket
och hade väldigt kul, men inte längre
 
det har gått för långt, ditt beteende är oacceptabelt
skärp dig förfan och tänk med någon annat än kuken!
 
tack för mig nu ska jag äta sushi 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0