sommartider hej hej

ibland saknar man att bli sårad på det sättet man blir hemma
så där varannan vecka, så där när man riktigt känner att den man vill inte vill ha en
så där som man bara känner hemma
 
ibland saknar jag jag det
för här är allt som det inte ska
här är allt konstigt
så som jag oftast vill ha det 
men inte alltid
 
jag trodde aldrig jag skulle säga det 
men just nu, känner jag mig färdig med barcelona
jag har fått tiden jag inte fick förut
det jag ville ha då
jag har blivit mätt
 
ikväll ville jag gråta, jag ville skratta
nu är klockan 05:12
och jag kom nyss hem
 
vill bara hem till vännen som behöver mig
hem till mannen som ibland kan behöva mig
till familjen som alltid behöver mig
 
men å andra sidan har jag dream team här
mina underbara underbaraste rumskamrater som jag vill ha med mig överallt
 
återigen hatar ambivalensssss
 
godnatt 
den enda sanning jag kan få ur mig just nu
 
förutom att jag vet att jag för dig och mig skulle jag kämpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0