hej bloggen, du är inte bortglömd, bara inte prioriterad just nu

ni få som läser denna blogg har inte fått mycket att läsa på sista tiden
det är väldigt väldigt väldigt mycket skola just nu
tror aldrig jag pluggat så mycket
 
två av fyra prov har varit, nu är de stora kvar
om man misslyckas på dem blir man ej godkänd
men hittils är jag godkänd, fick tom TVÅ A, på flairen!!!!
jag fick alltså högsta betyg i att flaira?!?!?!
vill inte påstå att jag kan kasta flaskor hejvilt
och göra det assnyggt, men visst har man lärt sig otroligt mycket på bara tre veckor.
 
helgen var grym, trots att jag var nykter
ikväll blir det nasty
onsdag slutprov
torsdag graduation dinner , with OPEN BAR! yey, we're gonna be so drunk
 
för er som läser denna och vill läsa om hur vi har det i skolan borde läsa camillas blogg
camillaistheshit.blogg.se
 
camilla är även vår blivande sambo
på torsdag ska vi bli legala invandrare i barca! kung 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0