hurry up, we're dreaming

imorse var det jobb som gällde, klockan åtta till två
det var massa folk och fram och tillbaka
sedan skynda sig till tonhallen för dansshow

hjälpte till och kramades med mina gamla barn
blev glad i lilla hjärtat när det verkade som att de saknade mig
och ville ha tillbaks mig som danslärare, gullisarna

showen avslutades med att jag klättrade i taket med victor (mycket läskigt)
och kastade ballonger, ska göra samma sak imorgon, efter detta kommer jag icke vara höjdrädd

middagen serverades i nedansjö hos bror och matilda, hon fyllde år! grattis

massa konstigt som kommit till min telefon idag
som nyss när en person jag inte sett på år eller pratat med på månaders månader
som jag sedan pratade med honom var ganska tydlig med att jag ej gillar hur han beter sig
jag svarade inte, tycker inte om personer som berättar hur jag är utan att de någonsin umgåtts med mig


saknar barca, min lilla kärlek
blev alldeles till mig när jag såg att calle saknade mig
och jordi gillade!
saknar alla grabbar där, skrattar åt dem alla

kan till och med sakna stunderna med carlos... hahah
han kan ingen engelska jag kan knappt någon spanska
vi åt glass och kollade på film
ibland pratade vi, det var trevligt
no country for old men killen

ojoj långt inlägg
hej-

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0