it doestent matter what i do, all i can think about is you

hej mina kära
nu har det gått två veckor sedan sist, veckor som varit fyllda med besök och annat trevligt.
när emilia kom hade vi picknick i parken, väldigt mysigt
vi drack vin, shoppade och hade det allmänt trevligt och super hela tiden
på onsdagen var det dags för henne att se hur barcas uteliv är
pigs and diamonds på city hall blev det. efter en kvart fick vi en drinkbiljett
och inte av vem som helst utan max, jag höll på att dö när jag insåg att det var han...
inte nog med biljetten så hängde vi vip med honom och drog på efterfest i en nybyggd tatuerings-studio
där tydligen alla var gängmedlemmar från bolivia och ecuador, vilket var lite kul
de tog kokain som alla andra här,så allt känndes som vanligt
när jag vet att jag festat med max så kan jag lämna barca med vetskapen att jag lyckats med något!
halv åtta kom vi hem och emilia hade fått sin dos av festande.
sedan var det dags för jennifer att komma, det var fredag och calle skulle spela
så till city hall, dricka redbull vodka hela natten och sedan frukost med calle och felipe.
hur trevligt som helst, försökte åka longbord också, men calle förbjöd mig...
lördagen var vi död.. vi låg i sängen tills halv sex på kvällen. och eftersom vi fått felipe att boka calle även lördag var vi ju tvungen att gå dit även då.
så supa igen... vi höll på att spy några gånger men men. kul hade vi!
måndag = nasty monday, kulkul
sedan var det lugna dagar ända tills pigs and diamonds
vilket slutade hos leandro på efterfest, trevligt trevligt
sedan kom mamma och gussi, så vi har varit i sitges och bara myst, ätit massa massa massa god mat
har nog gått upp fem kilo under tiden mamma varit här.. men gott har det varit
lmfao-konsert har vi också hunnit med, det var galet!
snart kommer jessica och sedan anna och evelina sedan lider det sig mot sitt slut
ibörjan ville jag hem
nu vill jag bara stanna, vill inte alls hem
och ibland undrar jag varför jag ens ska åka hem..
självklart saknar jag allt hemma, men allt är så mycket bättre här
jaja.
har nog mest skrivit detta för att komma ihåg vad som hänt, men nu vet ni också om ni orkat läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0