forever you and me... or was that a joke?

sitter pà ett internetcafe med grannen fia.
gàrdagen spenderades i solen samt pà stan en svang.
kvállen spenderades i sangen framfor flashpoiont,
sedan ringde telefonen men det samtalet minns tydligen inte den som ringde. haha
idag har jag handlat infor emilias ankomst eftersom affaren ar stangd pa sondagar.
det ska bli picknick imorgon som jag redan berattat tror jag
det blir , baguetter, brie, serrano, salami, jordgubbar, ápple, mango och kakor
justja ! sangria ocksa. hahah
var ute och gick idag en svang pa stan med fia och motte hela city hall ganget
mitt pa dagen. ljusa dagen . santi , no country for old men - killen, killen med ring i nasan. osv...
petra ar den enda som kan forsta kanslan.
dessa vill man inte traffa mitt pa dagen.- nykter!!
jajaja, sa HOOOLAAA :D:D vinkade och gick vidare.....
hm det var vall det enda roliga som hant idag
det har varit skont att vara sjalv ett tag, men nu borjar det roliga!
besook
emilia 4-9
jennifer 9-16
mamma 14-18
sedan blir jag ensam nagra dagar sedan mer besok.
nu har min nedrakning borjat for hemfard
snart ses vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0