allt vi någonsin varit med om kommer någon gång att återvända

har tänkt på helgen mycket
det var den bästa någonsin på länge
och ja, jag hade ångest för ett litet kanske så kallade misstag
men jag har släppt det
får se det som att jag avbockar något från en to-do-list
det gör allt mycket bättre

roligt är också att jag mötte det idag
det tvärnitade mitt på gatan och backade för att kunna stanna och prata
det första det säger är : blev mycket dricka i helgen
eh jo! det blev ju det, några luckor här och där han man ju

efter lite småprat om inget säger det
vi kanske kunde hitta på något roligt någon gång
eh jo... hahah

bara vissa som förstår hur roligt det här är
och ännu mer roligt är att lägenhetssökandet har börjat och går bra!
är euforisk över livet just nu

midsommar på fredag då jag inte vet vad jag ska göra
men jag hoppas på en båtfest på lördag!


hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0