allt är vackert i en viss vinkel

igår var en sjuk kväll
jag och jessica sitter på balkongen och får ett sms om att komma ut till åstön
självklart åkte vi dit
där satt vi med fastighetsmiljonärer och drack champagne
gin och tonic efter gin och tonic, flaskor av champagne
till slut gick vi till den enes sommarstuga som ligger alldeles vid porter café
där vi bastar och kör naken bad tills fyra på morgonen

kvällen avslutades med en taxiresa hem där alla somnade
det är alltid kul när det händer grejer

ikväll blir det kanske båttur till vindhem för regattafest!

härliga människor som inspirerar

nu måste jag duscha, trött är jag, bakis är jag, men vad gör det om 100 år
if u snooz u loooooose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0