yrans bästa stunder

helgen, yran, ett ord beskriver det hela -fantastiskt
 
kramats med krunegårs och gråtit till lasse. gläsje
 
massa tankar kring texter 
exempelvis när en drogad thåström sjunger
 
"Fast det var så kort romans var det
nåt jag borde ha förstått
Samma chans kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två"


så mycket sanning, så mycket att tänka på
jag har kanske en gång varit där
men då har "om" stoppat mig
jävla skit ord
 
trots att det spöregnade när lasse spelade var jag lyckligare än någonsin
han han knappt visa sig på scen så började jag gråta, så fint
när han sjung " jag har köpt mig en kostym, till min egna begravning"
det var mörkt men fint
och när hela torget sjunger elegi så det dånar i väggarna kan man inte hålla tillbaka 
tårarna, det går bara inte
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0