livet kan vara sentimentalt ibland

fick ett sms för några dagar sedan och blev sentimental, och av ett mail på facebook så blev det värre
dansen har börjat och jag saknar den så
sammanhållningen men främst alla barnen och att undervisa
maja berättade att barnen saknar mig, gör ont i lillhjärtat
jag hör hemma framför spegeln, undervisa, uppmuntra, peppa och utveckla
men med dansen saknar jag också dust it, våra träningar, vår lilla familj
jag saknar också att gå iväg två på natten för att dricka vin, prata och kramas
jag saknar också molly, mitt älskade barn
jag saknar också alla fina vänner som ger mig styrka och bara är bäst helt enkel
jag saknar också invito, deras drinkar
det finns så mycket jag saknar så jag för stunder undrar om jag gjort rätt
jag har i flera år drömt om att flytta utomlands, utveckla min spanska och uppleva en annnan kultur
jag vet att jag valt rätt stad, jag är förälskad i denna charmiga stad
arkitekturen, kulturen, utelivet, vädret, passionen ja allt
alla mysiga barer och restauranger
allt som bara är sjukt och galet, att gå vip och dansa på scenen på en av barcelonas hetaste klubbar
det finns så mycket bra i båda städerna
jag vill flytta allt folk hit, som tur är kommer snart några och besöker, hjärta på det
kom bara kom, om inte så syns vi om någon månad , april - inte långt kvar
kärlek till er få som har tillgång till denna blogg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0