du kommer aldrig få någon bättre än mig

jag har bokat tåg, bokat hotell, kollat upp massa viktiga saker, hur stort får handbagaget vara? osvosv

knappt två veckor kvar sedan börjar min hittils största resa.
en resa jag drömt om länge, att bo utomlands på ett och samma ställe under längre tid än två veckor.
att få uppleva en helt annan kultur på nära håll, komma närmre språket och människorna med helt andra normer och regler än mig själv.

jag förväntar mig att lära mig massvis med saker, växa som människa ännu mer, bli mindre fördomsfull, försöka leva ännu mer för dagen och vara tacksam för att jag får uppleva det här.

självklart för allt det goda med sig någon ont.
jag kommer att lämna alla fina och underbara människor som befinner sig i sundsvall.
men jag lämnar inte för evigt, utan en kort stund av den tiden vi har spenderat och kommer att spendera tillsammans.

det bästa är att skype finns, facebook, telefoner och andra medier som gör att vi kan hålla kontakten.
 
kärlek till alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0