året som gått 2011

2011 har varit ett helt fantastiskt år! kanske det bästa hittils, och det sägs ju att det bara blir bättre och bättre!

topphändelser under året som gått!

jag och anna startade tuff tuff uf, vi skrev en bok och derv ett företag. Vi åkte på tävlingar och vann flera priser, 3a bästa utställare i sundsvall, 1a på regionala mässan - miljöpriset, samt 3a bästa monter. Dette ledde till en finalplats på SM i stockholm som ägde rum i maj. Hur kul som helst!

jag har varit på min första begravning, jag är glad att det tagit så många år innan mina närmsta gett sig av.

jag har tagit ett stort ansvar för studenterna 2011 - det bästa lärarmiddagen!

åkte till turkiet i april för att vila upp mig

fyllde år och hade som vanligt en helt kalasbra fest!

årets händelse - studenten. det går inte ens att beskriva med ord hur roligt och fantastiskt det var.
allt var obeskrivligt. aldrig varit lyckligare i mitt liv, jag ser tillbaka på den tiden med ett leende på läpparna.
det som glädjer mig ännu mer är att jag fortfarande har kontakt med de jag vill! och jag hoppas innerligt att det håller i sig! hejdå skvadern

tävlat en massa med dust it, vilket ledde till att vi fick åka på EM i danmark. heeeeelt galen och rolig resa.
gick inte bäst men vi kom på en 15e plats. I höst tävlades det ännu mer, vilket ledde till en 2a plats på sm!

började jobba på if, givande men väldigt tråkigt i längden.

gatufesten! konserter, vin och glada miner!
träffade mannen, en fantastiskt människa som gett mig otroligt mycket glädje under dessa månader, fina minnen och en massa timmar av prat. sedan går ju allt upp och ner, jag hoppas att det blir fler skratt och stunder tillsammans med denna människa. tack för allt

åkte till ulvön, en ganska rolig resa upp, 2 minuter från att missa färjan! men roligt var det när vi väl kom fram.

tagit mer ansvar på dansen under hösten, mitt fantastiska jobb som jag tyvärr säger hejdå till nu

har mått bäst av att inte plugga

har fått gråtit till hjärter dams sista sång, årets konsert . lasse

avslutade året med en nyårsfest som var suuuuper!

tack alla som bidragit detta år, året där jag varit som minst ambivalent och mått som bäst!

hejdå 2011 och hej 2012

ett år som nog kommer bli konstigt, men fyllt med lärdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0