smeknamn

jag fortsätter med mina smeknamn även här
vissa saker kommer kanske aldrig att förändras
igår var vi på favoritbaren, och umgicks lite med några svenskar
mötte en fernando, en som jag träffade när jag och anna var här för två år sedan
och han sa det som gör mig mest irriterad
han dömde mig för min ålder, att bara för min ålder så har jag inga ambitioner, kan inte vara smart. utan tjejer i min ålder bara vill supa, ligga runt och leva livet. det kanske man också vill men för det innebär det inte att man inte har några ambitioner.
jag lämnade min trygghet och ett jobb för att uppleva en dröm, något många skulle bli rädda för
jag har ambitioner.
---
ikväll blir det city hall, carles ska spela. blir nog alltid bra, som alltid
på måndag har nasty monday 7 års jubileum, och jag hoppas att barcas snyggaste kille ska vara dj.. att han inte åkt till tyskland som förra måndagen
the sounds kommer hit nästa vecka. kanske man ska gå?
ha det bäst kära ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0