länge sedan vi sågs

det var ett tag sedan jag hade datorn med mig
vilket resulterar i inget bloggande
igår lämnade petra mig och jag blev sjuk
egentligen redan dagen innan men igår var jag helt död
låg i sängen hela dagen och kollade på tv. rätt skönt
idag mår jag bättre så sitter vid vattnet nu och ska snart iväg och handla
på söndag kommer emilia hit och fredagen efter kommer jennifer
sedan på onsdagen efter det kommer mamma
sedan är det bara jessica , anna och evelina som ska komma och sedan bär det av hemmåt någon gång
satt och tänkte på hur man egentligen ska kunna åka hem
allt här är så annorlunda, vilket man vant sig vid
hur ska man kunna gå ut på krogen hemma?
men barca har också sina nackdelar
alla jobbiga människor som säger "hola guapa" eller något liknanden när man går förbi
att inte alla där hemma finns här
att inget är seriöst
för det är sant inget är seriöst, inte ens förhållanden
det är tom så folk uppmanar de i förhållanden att vara otrogna
för alla lever efter den oskrivna regeln " what happens in barcelona stays in barcelona"
o andra sidan händer detta i sundsvall också, men inte alls på samma sätt
jaja. jag saknar sundsvall och dess lagomhet
men sundsvall betyder också fundering och beslut som inte kan tas här
för här spelar det egentligen ingen roll hur mycke jag säger/gör för inget kan påverka
hemma i sundsvall är det annat
fast å andra sidan har det aldrig spelat någon roll,. för det har alltid varit samma
lite varannan-vecka-stuk
ojoj vilket långt inlägg..
saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0