jag är hos dig igen

barcalivet flyter på bra
lever i solen och lever verkligen för dagen
men ibland vill man bara hem
när man hör rösten på dig, när man ser alla vänner
när man får ett dödsbesked.
jag har ofta funderat på om man vill ha reda på ett dödsbesked när man är ute och reser
jag minns att jag och anna pratade om det under vår tågluff
mina föräldrar undrade samma sak
men till slut kom de fram till att det är bäst att berätta
tre dagar efter att min bästa onkel somnar in fick jag mitt samtal
och jag är glad att veta men ledsen över att jag inte kan åka dit
---------------------------------------------
igår skulle vi egentligen ut med några svenskar men varken vi eller dem orkade
men ikväll spelar carles, bästa på hela veckan , bättre än nasty monday
saknar er där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0