ensam bland ljus och annat som glimmar

kvällen har spenderats i soffan för det mesta
lyssnat igenom en massa musik, ny musik och sådan jag saknat
tittat på så mycket bättre som jag missat
lagat middag till mig själv- rostas och pommes. gott
duschat och gjort ansiktsmask
 
efter flera månader med en massa folk så tackar jag mer än ja till en kväll ensam
jag älskar att vara med folk och att ha fullt upp
men ibland finns det inget bättre än att bara vara själv
kissa med öppen dörr om man så vill det liksom
 
så jag forstätter med min ensamma kväll
imorgon blir det full fart
dansshow
en helg med det jag älskar
dans, duktiga barn, (pappor hahah ), fina vänner, show, glitter
yeyy alltid lika roligt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0