nothing gonna stop us now

jag måste bara dela med mig av något mycket roligt
Marc, en kille från barca ska flytta till sthlm och han har lärt sig svenska på egen hand,
så nu har han gjort två evenemang där han skrivit på svenska! hur roligt som helst,

avskedsevenemanget:

"Hej min vänner eller kompisar, jag ska flytta i 25 april till Sthlm för försöker att bo en ny livet där. Ni är välkommen att kommer till City hall för festa och drick som drycker. Jag vill att ses och rock the nite"

i sthlm :

"Hej Kompisar!

Jag flytta till Sthlm och jag vill att ses på ni. Festade allt tillsammans i Klubben Ace. Jag ska spela bäst musik som rock, indie eller electronic musik hits. Jag ska vänta på ni och HOPPAS att du kommer för hoppa och dansa!

INTE GLÖMT 27/04/2012. VI SKA DANSA BARCELONA HITS.
och du ska har överraskningar!"


hahaha hur roligt som helst! men cred till marc som försöker med sin svenska! hur duktig som helst, men det blir lite roligt.


nu massa greys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0