kungen över stockholms stad och land

igår jobbade jag på pallas, gick hur bra som helst
ska jobba lite mer än kanske bara lördagar, känns kul!

kvällen spenderades med vänner och blev bjuden på middag
senare blev det monopol, där jag vann! min kassa låg på runt 28 tusen när vi bestämde oss för att sluta
medan de andra fick betala tillbaka sina skulder till banken så de hamnade på cirka 0!

idag har jag besökt min bror, fikat och insett en gång till att min hund måste ha något allvarligt fel...

sökte utbildning till hösten... ångest på riktigt
jag känner att jag inte alls vill plugga till hösten
förutom vänner finns inget som håller mig tillbaka i sundsvall
att gå tillbaka och jobba på dansen känns som att gå tillbaka några år, jag vill gå frammåt

så hösten, oviss, kommer något hålla kvar mig i sundsvall? kommer pluggisen i mig växa fram igen?
kommer min kärlek och saknad till barcelona göra att jag flyttar tillbaka?

hjälp mig med livet, att förstå sig på känslor och vad man ska göra?
det man vill, det man borde.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0