borta bäst men hemma funkar också

igår kom jag hem, i hemlighet för de flesta
var ganska skönt att gömma sig i 1,5 dagar
så igår åt jag önskemiddag med pappsen,gunilla, tommy och matilda, åsså bebben i magen förståss!

idag har jag tvättat.. och sett serier såååklart!
sedan åkte jag till dansen, var så nervös att magen gjorde ont, förstår inte varför men
när jag är halvvägs ner för trappen ser maja mig, kastar upp sin vattenflaska och börjar skrika
jag skriker vi kramas, gråter, alla andra kommer - dust it, vi alla kramas
blev så lycklig

sedan åkte vi till antonia och hon berättade om ett jobb
så ska ringa imorgon, något är alltid bra, så slitter jag bara sitta ner tills sommaren börjar

känslan att vara hemma?
både och
vill tillbaka så mycket att det nästan gör ont, att jag känner mig olycklig här
men. det är samtidigt underbart att träffa alla igen
så jag kan nog återkomma med en känsla om ett tag när rutinerna här börjar komma igång

men nu hejda puss puss som calle sa
eller puss ugly som jordi sa
eller supergandu som jag sa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0