jag vet jag har mig själv att skylla, har vetat det varenda fylla

idag på jobbet ville jag bara avbryta lektionen skrika rakt ut och gå och sätta mig och gråta i rummet bredvid
emotionellt ostabil? kanske ja
funderar, tänker, grubblar, bollar fram och tillbaka, disskuterar med vänner

för lite mer än ett år sedan gjorde jag med några vänner en film om svenska oskrivna regler och normer vi har
hur har dessa egentligen skapats och varför är det så inbitet i alla att saker ska vara på ett visst sätt?
tror jag ska bli en normbrytare, sätta mig bredvid okända på bussen och kanske tränga mig före i kön.

kommer nog inte fram till något svar ikväll, så tar och tittar på true b istället.

saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0