natten, mörkret, ensam, tankar , tårar

gårdagens bästa:

Ann - men hanna ska du inte börja gå på 40 +?
Jag - haha,
Ann - Ja men du borde ju bli tillsammans med någon 40-åring, du som är så mogen

- ni som läser bloggen borde förstå komiken idetta


-------------------------------------------------------------------

ibland är livet orättvist
men ska inte göra vissa saker för att det inte passar in sig i normer
och ibland inser jag hur blåst jag är
gått på saker gång på gång
äkta eller fejk?
det har jag ingen aning om
du säger äkta, jag känner fejk
allt för en liten känsla, en skön stund
jag har tidigare sagt aldrig mer
och har nu insett att de gånger jag brytit mitt löfte
har jag enbart varit dum och blåst

desto tidigare man inser desto bättre är det
detta kanske tog en längre tid

Kommentarer
Postat av: Maja

Undra vilken ålder hon skulle rekommendera till mig, om vi nu pratar mognad... 13, 14?! haha

2011-12-13 @ 01:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0