äntligen

helgen är obeskrivlig
det har varit oförskämt roligt
trots att vi haft otur med maten

efter att vi dansat i semifinalen kom vi ut från golvet
och kände för första gången oss jäääävligt nöjda
vi var helt enkelt sjukt bra! BÄST helt enkelt

vi gick vidare till final, (såklart)
dansade den
gruvade oss för den öppna bedömningen

innan vi gick ut grät vi lite,
lite över att vi varit bäst, lite över att jag ska lämna, lite över allt

vi fick : 2,2,2,1,3 som placeringar

då började vi gråta igen

VI hade kommit tvåa på SM
VI var andra bäst i Sverige

vi grät grät grät, över allt igen

känns sorligt att lämna
eller lämna gör jag inte
jag slutar bara att tävla
för lämna kommer jag aldrig att göra

det är mina favorittjejer det dära

älskar älskar älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0