möjligtvis en till kärleksförklaring

för ett tag sedan införskaffade jag mig ett par svarta byxor
dessa blev snabbt ett par favoriter, de slingrade sig kring mina ben
de spenderade mer tid nära min kropp än någon karl någonsin gjort
de satt perfekt, kändes perfekta och passade till allt

en dag sprack dessa
även unga saker kan tydligen dö av förslitningsskador
de hade utnyttjas förmycket, kanske ersatt min saknad av närhet
närheten som byxorna ersatte
ett hål i hjärtat uppstod och en kall känsla i kroppen
det var ingen idé att laga, vårt förhållande gick inte att laga
för mycket som slitit, vår äkta kärlek kunde inte laga detta hål

sedan dess har jag letat och letat efter de perfekta
jakten har varit jobbig, många par har provats och två par har
införkaffats ihopp om att hitta de perfekta
ingen kunde ersätta, min svarta man runt mina ben

tills förra  veckan, de såg perfekt ut och när jag prövade dem så fick jag ett litet hopp
jag hade återfunnit min kärlek, de var inte exakt lika men nästintill, hursom var de perfekta
jag kan inte låta mig själv uppleva paniken av att den perfekta byxan ska försvinna ut mitt liv igen
så jag köpte tre par, tog alla som fanns!
jag hoppas att vi ska få spendera mycket tid tillsammans , både nära och på håll!



-------
har mensångest, vill ha en kram!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, köpte du tre par på riktigt?

2011-08-27 @ 16:19:16
URL: http://aaccz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0