älgskog och plommonträd, åsså lite du

jag måste nog säga att detta år är det bästa hittils
jag har aldrig mått så bra under så lång tid
från dagen då det blev 2011 tills idag, toppen
detta kommer att bli ett år att minnas
jag har kommit närmre de flesta och slutat lägga energi på dem som bara tar och aldrig ger
studenten, utomlandsresor, äventyg och bara vanliga fantastiska dagar

nu återstår det att hettsbanta bort studenten och vara bättre än någonsin på mitt jobb
det börjar på söndag, jag har nog längtat, alla fina barn, mina barn, dem som gör mig stolt som en mor
vad som mer händer återstår att se, jag är öppen för förslag, jag är fri

åsså du, du gör mig glad, vi ses ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0