klarar inte mer

jag blir så himla arg och irriterad och att skvadern blev röd idag ger mig knappt något hopp.
när jag ser på debatten vill jag bara gråta ut, blir så himla irriterad på alla utlåtanden.
kan inte detta val vara över snart. fast, de blåa vinner troligen och då sitter vi här om fyra år med ett privatiserat sjukhus, inga bidrag. ah

sedan alla par som inte förstår att man måste kommunicera!!!!!
nu ska jag köpa pim pim och kolla på en film kanske! någon rolig, behöver humor och något som inte spelar någon roll för framtiden just nu

Kommentarer
Postat av: Hermannsigrun

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-04-14 @ 15:03:17
URL: http://hermannsigrun.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0