.

jag har varit i stockolm med massa fina och vistelsen var mycket trevlig.
jag har varit på tävling och vi har vunnit.
 förra tävlingen kom vi tvåa på och efter tävlingen åt jag sandwish i mitt kök, denna tävling vann vi och efter den tog jag bilen och åkte rund i staden för mig själv och lyssnade på musik. jag gillar nog mer då jag vinner.

-------------

ringen på mitt finger ger mig mörka märken.
märken som ger smärta
samma smärta som skaver mitt hjärta
det är du,
tanken av dig och att du sitter lindad mot mitt finger som gör ont.

Kommentarer
Postat av: Emilianirene

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-01-27 @ 19:59:04
URL: http://emilianirene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0