du såg andra halvan av solen

jag har lyckats köpa fyra par skor under 4 dagar men det gillar jag
i fredags firade jag och andra fina en underbar vän, vi for runt lite överallt och jag somnade för sent
klockan 20 i 10 klev jag upp för att klockan 10 träna, jag var inte fin

något av det bästa under fredagen var att jag fick reda på hur jag tog mig ner till stan på skolavslutningen.
det har varit ett av sommarens mysterium för mig, men nu kanske jag kan skapa mig en bild av att jag faktiskt åkte bil ner, ett vagt minne

efter träningen hade vi tjejer överraskning för petra, vi släppte av en förvirrad hästtjej i bergsåker, vi fikade och åkte sedan bort mot kovland, tittade lite och vände. kvällen spenderade jag hemma och sov. var trött


bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0