jag vet vad jag lämnade, men inte vad jag kommer tillbaka till

nog mest text jag någonsin skrivit, men läs om du vill,. en del roligt faktiskt

i lördags såg jag lasse, eller ja anna gjorde också det. och en massa andra människor i trädgårdsföreningen.
melissa och laleh innan var också bra. men sedan kom denne lars. ensam på scen med ett svart skynke bakom.
han bara stod där och leverade låtar ensam, och tillslut kom bandet. låtlistan han körde var nästintill så bra som det kan bli. det fanns en låt jag saknade, hjärter dams sista sång.

Ja men sedan åkte vi över till grannlandet danmark. vi gick fel i säkert över en timme med dessa tunga väskor, men tillslut hittade vi vårt lilla  boende.

dumförklaring ett:
Killen i kassan : ja det blir 63 kronor
vi tänker: jaa det är ju dyrt, men natt-tåg till amsterdam är ju kanske dyrt. så vi lämnar fram 650 kr! vi tänkte alltså på något sätt att det var euro han bad om och att vi skulle betala med svenska alternativt danska kronor.
killen i kasssan kollade snett på oss och sa: nej nej neeje, 63 kronor, alltså bara det ..

vi kände oss dumma

dumförklaring nummer två:

då vi var otroligt trötta första natten la vi oss relativt tidigt, kanske klockan åtta! (supretidigt)
Anna: hannaa!! klockan är tio, vi måste kliva upp om vi ska få tag på en cykel de tar slut fort ( vi skulle hyra en cykel)
Jag: okeej, vi kliver upp nu då :)

Så vi går upp på toa, sedan tillbaka till vårt rum för att packa ner sovlakanet, packar väskan för dagen, byter om, anna sätter i sina linser och jag tar mitt dagliga piller. vi gör alltså allt man brukar göra när man kliver upp. Vi tittade ut och såg att det var mörka moln, men tänkte inte mer på det då vi bara skulle cykla runt i staden. Vi tar på oss våra ryggsäckar för att låsa in dem, och går ut från rummet

Anna: eh.. klockan är visst tio på kvällen..........
jag : HAHAHAHAH VAA!?!?!??!?

 och då var det bara att gå tillbaka till rummet, ta ur linserna, fixa upp sovlakanet igen och lägga sig..

Annars har vi gått flera mil, varit på en strand, ätit middag i söndermarken. lyssnat på musik


ikväll åker vi till amsterdam, mer uppd. där ifrån

ha det bra alla ni som har denna sida, jag saknar er lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0