sverige sverige älskade vän

det är mycket som hänt och händer i livet
jag visste vad jag lämnade när jag akte, men visste inte vad jag skulle komma tillbaka till
men nu, vet jag exakt vad jag lämnade och vad jag kommer tillbaka till
det är okej.
man vet nästan mer när man är pa avstand än da man befinner sig mitt i

snart börjar skolan, dansen och alla rutiner, rutiner som är bra. antar jag

berlin är bra, mina vänner är fina
jag hatar fortfarande ambivalent, och det vet ni

idag har jag köpt alkohol, 5 st 70's för ynka 270 kr, vilket blir cirka 50 kr flaskan! toppen, hallonsprit, äppelsprit, vanlig sprit, blabärs likör, mums, massor!

är hemma om cirka 43 timmar, sundsvalls station 17:52, efter 24 timmars resa.

just ja , vi var pa ett koncentrationsläger idag, sa hemskt och overkligt
-------------


vi spelar detta spel, vi kan varken reglerna och vi har inte kunskapen om vart malet befinner sig
hur ska vi da kunna avsluta detta, ska vi ge upp eller fortsätta kämpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0