Och som jag önskar att du var här nu ..

..jag vill bara höra dina hjärtslag

musik, under denna resa har det blivit mycket musik. massa kent, musik som jag fatt av en av er som läser denna blogg samt massa annat, headstrong - neja, only you - marie, fulla för kärlekens skull - eldkvarn,, och varför jag lysssnat massor pa den är en bra fraga, fulla för kärlekens skull med eldskvarn, haha jaja

vi är i berlin och i morgon kommer kära petra och jennifer och pa lördag aker vi hem. klockan 17:52 befinner vi oss pa stationen i kära sundsvall om allt gar som det borde.

pa väg hit, pa taget alltsa fick jag en dalig känsla, en som inte ens kunde dödas med musik, glad musik.
hatar daliga känslor, sanna som gör lite ont i en

men som ni vet, ambivalent- jag hatar det!

snart ska vi ut och äta, nagot billigt och gott antar jag,

+ grattis till sara!! sa himla glad för diiig :):):):):)


puss sakar  mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0