köpenhamn, vi ses igen

sitter nu på köpenhamns centralstation för minst tredje gången.
tåget vi nyss åkte på från berlin var skumt, vi sitter i våra bekväma säten och lyssnar på musik
helt plötsligt sägs det i högtalarna: när tåget låser får ni inte sitta kvar

då har alltså detta tåg börjat åka in på en färja där vi ska kliva av och åka på i 45 minuter
väl på färjan hittar vi ingenstans att sitta, helt lost. fanns bara restauranger, tills vi efter mycket tid hittade ett litet ställe med soffor!

nu sitter jag här och vi stannar här tills tidigt imorgonbitti då vi tar tåget till malmö för att kring 9 åka vidare mot stockholm och sedan sundsvall så klart!

snart har fem veckor gått och det har gått fort, speciellt efter barcelona

nu är det lördag så imorgon börjar dansen, massa barndans och i övermorgon skolan och börja ta tag i klassikern
mycket att göra, när ska jag hinna se film som jag längtat efter så mycket!

idag när jag kommer hem ska jag få lasagne och en stor sallad med fetaost, som jag längtat efter det med
molly, åh lillsötisen
och alla ni där hemma så klart, snart ses vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0