italy

vi lamnade alskade barcelona i fredags morse, akte till montpellier dar vi fick besked om att vart tag var fullt.
da fick vi aka till nice, sedan monaco och till sist ventimiglia dar vi fick spendera natten pa tagstationen
klockan fem pa morgonen gick vart tag mot milano och klockan atta var vi framme.

har ar det kanske varmast. inget hav i narheten bara vindstilla med stekande sol.

vart hotellrum har ac, vilket vi inte haft nagongang, detta har nog gjort att jag bliviti lite fòrkyld med halsont.
jag har vàrldens whiskeyròst!!! inte alls snyggt

vi har inte langt kvar av resan, venedig aker vi till imorgon och tar natt-tàget dàrifràn till prag, stannar dàr ett litet tag och aker sedan till berlin. i tre dagar dàr kommer vi fà sàllskap av àlskade jennifer och petra som vi saknar!

vi kom pa att vi fatt intràden och dricka pa barer/klubbar i barcelona for cirka 4000-5000 kr. hahahahaha helt sick

det jag saknar mest i sverige ar sjalvklart alla ni, manniskor
men av materiella ting ar det att lagga sig i soffan med godis/popcorn och kolla pa en bra film med trevligt sàllskap. helt sjukt vad jag langtar till det! och sura dòskallar,


snart borjar skolan ocksa, och det ska faktiskt bli skont att komma tillbaka till rutiner:)

hoppas ni som laser har det bast, vi ses snart puss <3

Kommentarer
Postat av: jefie

åååh, snart kommer vi! looooooooove <3

2010-08-09 @ 17:26:05
URL: http://jefie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0