i ett annat land

vi lamnade milano for att aka till venedig, vi stotte pa en massa jobbiga manniskor men vi kom fram till en av de vackraste platserna jag varit pa. hur mysigt och fint som helst, och varmt!! det var helt sjukt, det gick inte att befinna sig i solen.

senare tog vi ett tag till wien, det tog hela natten och fran wien bytte vi tag till prag. har kom vi fram klockan tre idag. vi bor pa ett litet stalle for 100 kr natten. prag ar mysigt och jag har shoppat. dock kanns allt sjukt dyrt.

tex. en kofta kostar399 tjeckiskapengar kaaannns ganska dyrt, men da ar det egentliga priset i svenska pengar kanske 170kr. men det ar lite forvirrande.

det ar alltid massa saker jag vill skriva

inatt satt jag mest pa taget och lyssnade pa musik jag fatt , det var mysigt, tyst och morkt.
jaajaa alskar att vi har gratis internet pa vart hostel. meega

10 dagar kvar till sverige. saknar puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0