bara du

hej kara vanner

jag tycker om prag mer och mer

idag har vi varit pa en guidad tur, gratis med new europe, eller de tar emot efterhand om man vill ge dem en slant. vi var pa samma tur i paris och de var super! denna gang fick vi oxa en bra guide, dock kunte man tro att hon rokt pa innan, hon hade sa sjukt mycket energi stod inte tyst en sekund. tank er ett troll i en tecknad serie som ar lite hog och bara studsar runt, sa var hon haha

en svensk i gruppen sa , snart borjar hon spela flojt, forvandlas till en dvarg och flyger ivag. haha

sedan shooppade vi,
har shoppat for 500 kr idag detta ar vad jag fatt
. ett par svarta traningsbyxor
. ett par svarta jeansbyxor typ, svin tighta
. 5 par trosor
. och tva stycken bustiers/bh fran topshop
bra tycker jag!!!

bustiersarna ar det basta, de skulle ha kostat 350 kr styck! de ar saaa fina och jag kopte dem for cirka 45 kr styck.. bra pris


just ja angande overskriften.
yazoos lat only you ar nog lika omgjort som alphavilles forever young
en av den senaste av only you ar med marie lindberg
lyssna, fint lat om inte annat :)

nu sitter vi i alskade prag imorgon ska vi pa kommunistmuseeum tror jag.
snart blir det mysa pa rummet :)

9 dagar kvar till alskade sverige! puss pa alla er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0