back to reality

jag har insett att under mina bra dagar är barndans det bästa jag vet. jag verkligen älskar att undervisa denna glada träningsform för underbara små glada barn. gillagilla

idag har jag införskaffat en ny telefon, en där minneskortet inte hoppar ut hela tiden och en som inte är från 1200-talet! ingen cool telefon, utan bara en lite bättre. gillagilla

skolan har börjat och jag tror att den här terminen kommer att bli bra, bra kurser om vi tar bort svenska b.
etik och livsfrågor känns som den kursen jag kommer trivas mycket mycket i, en liten mysgrupp som disskuterar bra saker! gillagilla

min syster är hemma på besök vilket betyder att vi går på bio, igår blev det toystory 3 med tommy lena och petra. vi grät på slutet. trots att det är leksaker kan filmen vara fin och betydelsefull. det spelar ingen roll vilka figurerna är, det är handligen, känslan och uttrycken som gör det hela. en mycket bra, rolig, sorlig och tänkvärd film. vännerna är bäst och man ska hålla ihop me de man älskar. gillagilla

ikväll ska jag på 20års kalas, det är majaälsklingen som har fyllt år. detta är också självklart gillagilla

idag är en gillagilla dag! puss på alla er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0