ååäääööö

jaa, jag är inte hemma, men sitter vid en svensk dator!!

haha det har gått så långt att jag inte längre vet hur man gör ett @ på en svensk dator, och varje gång jag ska skriva ett ord med åäö så vill jag skriva med a och o. hahhaha

sitter nu hemma hos frida med lillvovven som är så söööt

nu ska vi vaccinera henne och sedan gå och kolla lite second hand shopping=)

haha det ända jag shoppat är en skjorta på hm, som förmodligen finns hemma... kul tjej..
men, skjortor är alltid bra att ha, detsamma gäller kavajer, har velat köpt massor.har dock gett mig förbudet att köpa en kavaj så länge den inte är speciell och billig

sjukt ointressant inlägg,.. förmodligen mitt sämsta

men men,... ni få som läser denna kanske fick er en tråkig minut


jaja. som alltid så saknar jag er såklart och tänker på er och vill att ni ska komma hit

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0