a guy,

han står på affären och söker efter godsaker som mumsmums
minnen promenerar förbi och han funderar över helgens konsert på stadens krog

han sitter på sitt rum med musik i lurarna
musiken stoppas och han funderar över att hans dator låter som en dammsugare

han reflerkterar över kvällen som varit och över filmen han nyss sett
jag vet inte om han gillade filmen lika mycket som jag, men jag tror att han tyckte om den
om inte mycket, så ialla fall lite

trots att han kanske inte har samma åsikts som mig angående filmen, vilket jag inte är säker på.
så är han helt okej, eller ja, han är bra

Kommentarer
Postat av: Imreelida

Nice site, Keep it up

2012-01-16 @ 08:30:33
URL: http://imreelida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0